dijous, de gener 1

Banda sonora pseudobiogràfica


Em venia de gust d'obrir aquest espai.
A còpia d'anar amunt i avall i escoltar i reescoltar músiques al cotxe em va semblar que ho necessitava, que m'ajudaria.
Un racó on posar músiques lligades a un moment determinat de la pròpia experiència. Convençut que cançó a cançó pots anar descabdellant la vida.
Descabdellar la vida és com tornar-la a viure.
Els senyals, les traces d'allò viscut. Marques sonores.
En tot cas em semblava que podia tenir sentit. Sí per a mi.
¿Que no interessarà ningú? I doncs.
I si interessés algú, també estaria convidat.
O sigui: estàs convidat. O sigui: estàs convidada.
D'entrada em plantejo això: lligar records d'un moment, d'un estat, d'una sensació a músiques significatives, a músiques que em signifiquen. Cap altra pretensió.
I si algú més hi vol jugar només cal que em faci un
correu.
A veure què.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada