dimecres, de setembre 21

De bon rotllo (1970)


Segur que sonava a la ràdio, però em sembla recordar que en Quim en va tenir un disc.
Ja sabíem que "In the mood" volia dir "De bon rotllo". I la veritat és que el teníem. Durant un temps, potser dos anys, es podria considerar que érem inseparables, en Quim i jo. Anàvem a la mateixa classe, ens barallàvem amb els mateixos llibres. Sovint anàvem junts a col·lègit i en tornàvem, per l'avinguda de Madrid. I un servidor anava sovint a casa seva on em sentia força ben acollit, l'amiguet d'en Quim. No em devien considerar una mala influència per al seu nen.
Està clar que en Quim tenia un règim de llibertats que jo trobava més que envejable, tot i que en el fons potser tampoc no me'n podia queixar.
Doncs bé, el senyor Glenn Miller feia cançons amb la seva Big Band que eren molt conegudes. Jo en recordo aquesta en particular. 
Igual era en aquella mateixa època que els Beatles utilitzaven la tonada en el seu èxit "All you need is love".
La cançó era dels anys 40. L'any 1944 va desaparèixer el músic, en teoria en un avió que anava a París. Com que no es va trobar ni l'avió ni el cos, la cosa encara dóna de si per fer conjectures. El 2010 es va publicar el llibre "Glenn Miller Conspiracy" en el que surten l'Eisenhower i la Gestapo. Però per aquí anem per mal camí, perquè recordeu que el lema és "De bon rotllo".
Suposo que en aquella època n'estàvem.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada