dimarts, de maig 15

El començament (1978)

Recordo la darrera conversa que vaig tenir amb en Quim, a Lleida. Hi havia la seva germana Glòria. Si haguéssim estat preparant una conversa de comiat no ens hauria sortit millor. Crec que no n’he tornat a saber res més, ni directament ni a través de cap amic comú. Sé per internet que té consulta a Lleida.


En aquella última trobada també vam parlar de música. Devia fer temps que no ens vèiem i volíem saber de quin pal anava l’altre. No sé quin pal anava jo però ell em va fer una inacabable apologia dels Genesis. Sí, sí que els coneixia però, vés...


Potser aquell panegíric em va influir més del que era previsible, perquè em vaig trobar al cap de poc escoltant Genesis a totes hores, i vaig acabar entrant en el club del Quim, amb un retard considerable.


Tinc els meus seriosos dubtes de com il•lustrar aquella incursió dins el Rock Art, però sé del cert que serà alguna peça de l’època Peter Gabriel. És sabut que va ser el 75 que el Peter va decidir de deixar el grup en mans d’en Phil Collins, que ja hi era des del 70. En Phil també té el seu què però... Anant garbellant, a la fi em quedo amb The Musical Box (hi ha un vídeo d’un directe impagable penjat al Tutub).

I això vol dir deixar de banda The Lamb Lies Down On Broadway, amb les fotos d'Hipgnosis! No sé si em caldrà una altre missatge per resoldre una injustícia tan descomunal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada